13.10.2012

Mersuja

Näköjään Top Gear oli pistäytynyt mersua ajamassa Suomessa. Badenwürttenbergiläisessähän on hassusti avautuvat ovet. Mynssenin Odeonsplazilla rahvas voi katsella vaihtuvia malleja, kuten AMG SLS:ää. Suomessa 378 keur + lisävarusteet, kuten B&O:n stereosysteemi 14,4 keur.


 En käynyt koeajolla. Valkoisessa sitä paitsi näkyy kura.


 Tässä mallissa onkin jo 571 hv.







Uutisen mukaan saksalaisten ostamisssa uusissa autoissa on keskimäärän 130 hv. Ruotsalaisten ja sveitsiläisten autoissa on vielä enemmän.


 Tässä Mersussa SLR Stirling Mosssissa (F1 tähti) on hevosvoimia tosin 650 kpl. 8 sylinteriä 5,4 l moottori.

 Noh, on siinä jonkinlainen tuulilasikin, ettei hyttysiä tule niin paljoa suuhun.



Kaiketi prototyyppi.

Niin ikään huonossa kuvassa SL 63 AMG.

DM:n liikennemuseossa Mynssenissä on avomalli.

La Locomotion - autolehti oli todennut v. 1902, että jos tuo ei sisältäisi suurta haittaa olla liian monimutkainen niin se olisi pelottava kilpailija ranskalaiselle autoteollisuudelle. Saksalainen autolehti puolestaan kirjoitti, että mitä lisäkehitysmahdollisuuksia voi autoteollisuus keksiä tuollaisen menestyksen jälkeen?

Stuttgartin aseman tornin näkee kaukaa Mersun logosta.Saas nähdä, mitä sille käy kuuluisassa uudistusprojektissa..

Lontoo on  Mersulle hyvä kaupunki.  Myös BMW:n on kannattanut tehdä malleja, joissa on ratti väärällä puolella.
Sieltä löytyy käytettyjä autoja myös vaativampaan makuun. 

 Helsingissä sen sijaan itä ja länsi lyövät kättä.

P.S. Hs.fi:ssä oli uutinen, miten mynsseniläinen miehellä oli iloinen jälleennäkeminen autonsa kanssa neljän vuoden jälkeen..

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen