06.08.2016

Lahti Cityssä

 Lahdessa on pride-viikko ja kulkue lauantaina.

"Viisi vuotta toimineen Lahden Seta ry:n toteuttaman tapahtumaviikon teemana on Mielenterveyttä kaikille."

Voin onnitella onnistuneesta sloganista: Keskiviikkona tuli pysähdyttyä Lahdessa. Olin ollut pitäjässä vajaan tunnin, kun lähellä toria räpelsin kännykkää jalkakäytävällä,lähestyi rollaattorilla liikkunut seitsenkymppinen mies rollaattorilla jotain tuhisten tyyliin "voisi väistää".  Huomasin siten jo, että ei taida olla ihan normaalissa ja sielunvoimissakaan. Viina ei haissut.
Tilaa oli runsaasti, joten totesin: Kyllä siitä mahtuu.
Mies: Oot sie hintti?
Minä (hymähtäen) ihan mielenkiinnostakin: Joo.
Mies: No sen näkee päältä.
Minä: No hyvä.
Mies jatkoi matkaa ja minä kännykän räpeltämistä, kunnes noin 7 metrin päästä mies huutaa: Oisit saanut puukosta [ilmeisesti tarkoittaen, että jos olisi ollut mukana].
Minä: Ai, miks?

Vastausta ei kuulunut..

Fiksuinta on käydä Lahdessa Tokmannin kautta (tuulipuku ja lenkkarit).



 Markkinapäivänä torilla oli ruuhkaksi asti ihmisiä.




 Cismittääkö?-taidenäyttelyssä oli iso huoneellinen 17 taiteilijan teoksia. Useat tosi tasokkaita.

 öljyvärimaalaus
 Tässä on tila käytetty hyödyksi.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen